Kunder

CIBMAL er ofte underleverandør til “kernefunktioner” på tværs af virksomhedens afdelinger og systemer.

Slutkunder har de seneste 10-15 år mest været styrelser, hospitalsvæsen, finanssektoren og lignende.

Blandt offentligt tilgængelige systemer jeg har været involveret i kan nævnes:

Jeg sætter en MEGET stor ære i, at mine kunder får det de reelt skal BRUGE. En kravspecifikation er derfor kun det – en specifikation. I brug kan produktet se helt anderledes ud. Min holdning er, at en handel kun er god, hvis BEGGE parter er glade for den.

Derfor foregår opgaveløsningen helst i tæt dialog med relevante medarbejdere hos slutkunden. Jeg inddrager ikke kun ledelsen, men også de medarbejdere med kendskab til den faktiske opgave, der skal løses. Det giver den bedste forståelse af de faktiske behov, I som kunde har.

Oftest taler man ikke kundens ‘sprog’ og kunden taler ikke ‘edb-sprog’. For et godt samarbejde er det derfor vigtigt, at udviklingen foregår i en løbende dialog, hvor de reelle behov undervejs bliver afklaret. Det nytter jo ikke noget at levere en sportsvogn, hvis behovet er en lastvogn. Jeg vil hellere levere den lastvogn der skal bruges, end at eftersælge en krog og trailer til sportsvognen

Samarbejdspartnere:

Jeg har et særligt sammarbejde med OneHouse hvor jeg fungerer som underleverandør/konsulent.
Er blevet ansat(!) hos Septima, så evt. opgaver inden for deres områder skal gå gennem dem, og jeg vil kun modtage andre opgaver i begrænset omfang.